Stacje kosmiczne

From No Man's Sky Wiki
Jump to: navigation, search

The subject of this article is from the Atlas Rises update.
The information from this article is up-to-date as of 23 July, 2018.
Stacja kosmiczna Interfejsu Atlas.

Stacje kosmiczne duże obiekty w przestrzeni które służą jako centrum komunikacji. Po zadokowaniu w stacji możemy zatrudnić specjalistę do naszej bazy, wymienić klastry na schematy, pobrać misje, kupić nowy statek oraz użyć terminalu handlowego oraz teleportacyjnego. W stacji znajduje się 8 lądowisk na których mogą lądować statki NPC.

Podsumowanie[edit | edit source]

Przykładowa stacja kosmiczna.

Stacje można znaleźć w gwiazdozbiorze podczas gry. Każdy gwiazdozbiór posiada jedną stację kosmiczną a w trakcie fabuły istnieje możliwość wystąpienia stacji Interfejsu Atlas lub Anomalii.

Podział stacji[edit | edit source]

Podział wnętrza wszystkich stacji kosmicznych za wyjątkiem stacji Atlas i Anomalii jest taki sam.

Hangar[edit | edit source]

Składający się z 8 miejsc do lądowania statków kosmicznych z którymi możemy wejść w interakcję. NPC daje nam możliwość kupna statku lub handlu posiadanym ekwipunkiem.

Prawa strona[edit | edit source]

Drzwi po prawej stronie wiodą nas do części handlowej stacji, znajdziemy tam Terminal handlowy oraz kilka postaci NPC z którymi możemy porozmawiać (handel, zwiększenie reputacji, nauka języka, zapytanie o drogę). W okienku siedzi specjalista pozwalający wymienić posiadane klastry nanitowe na schematy technologi, w zależności od dominującej w układzie rasy spotkamy tam jednego z trzech handlarzy NPC. Znajduje się tam również jeden z czterech możliwych do zatrudnienia w naszej bazie specjalistów NPC. Za dodatkowymi drzwiami do których otworzenia potrzebna jest przepustka Atlas Pass v3 znajdują się pospolite surowce.

Lewa strona[edit | edit source]

Drzwi po lewej skrywają NPC odpowiedzialnego za misje oraz Terminal teleportacji który pozwala nam przemieścić się do jednej z 4 lokalizacji jedna to nasza baza oraz maksymalnie 3 ostatnich stacji w której takiego terminala użyliśmy. Za dodatkowymi drzwiami do których otworzenia potrzebna jest przepustka Atlas Pass v3 znajdują się rzadkie surowce lub przedmiot.

Stacje specjalne[edit | edit source]

Polo iNada

W grze istnieją obecnie dwie stacje specjalne które mogą zostać dodane do danego układu.

Informacje dodatkowe[edit | edit source]

  • Każda stacja ma swój numer gdzieś na zewnątrz
  • Nie można otrzymać obrażeń od upadku na powierzchni stacji
  • Nie można użyć Multinarzędzia na jej terenie
  • Na jej powierzchni system podtrzymywania życia nie zużywa się
  • Wrogie jednostki przestają nas atakować gdy znajdziemy się blisko stacji

Gallery[edit | edit source]